زندگی ...(حرفای خودمونی واسه خودمو خودت)
نوشته شده توسط : هادی تات

زندگی مثله یه پل میمونه ، درسته اگه تنهایی ازش رد شی زودتر به مقصدت میرسی ، اما باید به فکر اینم باشی که اگه افتادی یکی باشه تا دستاتو بگیره .

تا وقتی بچه بودم فکر میکردم بزرگترین غم زندگیم شکستن نوک مدادمه . اما حالا میفهمم بعضی غصه ها هستن که با هیچ شادی از زندگی آدمها محو نمیشن و یه افسوس همیشگی واسشون باقی میزارن . امیدوارم جوری تو دریای خوشبختی غرق شی که هیچ غریق نجاتی نتونه نجاتت بده . خیلی حرفا واسه گفتن دارم . ولی همشو تو یه جمله "دوستت دارم" خلاصه میکنم .

یادته ؟ برات عاشقونه خوندم :...............

خداحافظ همین حالا

                      همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمهام

           خداحافظ کمی غمگین

به یاد اون همه تردید

                  به یاد آسمونی که منو از چشم تو میدید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست

    نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جادست

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

             بدونی  بی تو و با تو ، همینه رسم این دنیا

 

اما..........   بعدش پشیمونی اومد سراغم ... نمیتونستم تحمل کنم .

ولی الان میخوام برات از ته دل کوچیکم ، با تمام وجودم و با یه عالمه بغض که ته گلومو گرفته بخونم :

 

نگفتم چیزی و گریه نکردم

                       نمی خواستم به من مجبور باشی

اگه چشمای تو دنبال من نیست

                      همون بهتر که از من دور باشی

همون بهتر همین حالا جدا شیم

                      نفهمی با دل سادم چه کردی

همون بهتر که رد شی از نگاهم

                     همون بهتر که پیشم برنگردی

قسم خوردم که پای تو نمونم

                     که یک لحظه به یاد تو نیفتم

قسم خوردم که هرچی بود تموم شه

                     با اینکه خیلی حرفامو نگفتم

چه روزای بدی هرجا که میرم

                     با یه خاطره بن بست تو میشه

همه گرمی احساسی که دارم

                     شبیه سردی دست تو میشه

تورو میبخشمت به خاطراتم

                      به روزای قشنگی که گذشتن

به لبخندی که گم کرده لبامو

                     به چشمهایی که دنبالم نگشتن

دیگه از دلخوری کارم گذشته

                    پشیمونم که قلبم بچگی کرد

می خوام باور کنم تنهاییامو

                  هنوزم بی تو میشه زندگی کرد

  گاهی وقتا تو زندگی درست زمانیکه فکر میکنی دیگه هیچ راهی واسه زنده موندن نیستو دیگه هیچ جایی واسه موندن نداری یکی پیدا میشه و تورو تو دلش جا میکنه و بهت میگه واسه همیشه باهاته و هیچوقت تنهات نمیذاره.

تو هم با خوشحالی قبول میکنی. اما نمیدونی که کار همیشگیشه که دل آدمارو به دست میاره و بعد خیلی راحت اونارو میشکونه . میره و حتی بدون اینکه خورده هاشو از رو زمین جمع کنه .

یادمون باشه که هیچوقت به هیشکی جز خدا تو دنیا اعتماد نکنیم . چون فقط اونه که میتونه همدم تنهاییات باشه .

 

از این متن خیلی خوشم میاد . براتون مینویسم امیدوارم شماهم خوشتون بیاد :

هزار مرتبه نهصد جمله عاشقانه را در هشتصد جای مختلف بین هفتصد نفر مطرح کردم  ششصد نفر آنرا پسندیدند  پانصد نفر آنرا به چهارصد زبان مختلف در سیصد سطر و دویست کتاب منتشر کردند و صد نسخه را روزی نود دقیقه برای تو خواندم و هشتاد جمله ی هفتاد کلمه ای را برایت با شصت بهانه ی مختلف روزی پنجاه بار برایت تکرار کردم  چهل تای آن را آموختی و سپس از سی بار ، بیست مرتبه برای خودم ده دقیقه تکرار کردی . نُه سوال از تو پرسیدم و تو به هشت سوال آن در هفت روز شش جواب دادی . بالاخره روزی پنچ دفعه تو را با چهار بهانه به سه صحبت دعوت کردم . دو ساعت خواهش کردم تا تو یه بار گفتی "دوستت دارم" .

یدونه باشی جیگر ...




:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 2 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: